Vežbe za stopala

Štampa

Ukoliko imate spuštene svodove stopala i želite ispraviti taj deformitet te smanjiti kasnije posledice, potrebno je da nosite odgovarajucu obuću s ulošcima za stopala.

Uz nošenje uložaka preporučuju se i svakodnevne vežbe za stopala, dva puta u toku dana.

VEŽBE ZA STOPALA u sedećem položaju:

1. Podizati i spuštati stopalo . Kod podizanja stopala prsti su široko rašireni, a kod spuštanja prsti su čvrsto zgrčeni.

2. Stopalom napraviti most i opružiti stopalo (vežba “gusenica”).
Peta i prsti su na podu.
Mišiće stopala čvrsto stisnuti i opružiti.

3. Prstima skupljati peškir. Pete su na podu.

4. Praznu flašu kotrljati napred i nazad.

5. Prstima hvatati kamenčiće (ili nešto slično) i premeštati ih levo i desno.

VEŽBE ZA STOPALA u pokretu:

1. Hodati visoko na prstima i postrance zgrčenim prstima.
Hodati naizmenično na visokim prstima i ispruženim ili zgrčenim prstima.

2. Okretati pete prema van i vraćati ih nazad.

3. Skakanje preko konopa.

SAMOMASAŽA:

U sedećem položaju. Rukama stisnuti i opustiti uzdužne svodove stopala.
Potkoleničnu muskulaturu treskati i gladiti – masirati.

Vežbe preporučuje Medifit.